27 Ocak 2011 Perşembe

Başlangıç ..

Sevgili you know sayenizde oje delisi oldum ..
Yıllardır uzun tutamadığım tırnaklarım 2 aydır manikürlü ..
Ve evimde birr sürü oje var..
İlk kayıt ise senin tavsiyen üzerine aldığım Flormar Supershine 14 numara ..
You know mu kim ?
Kadınlar Kulubü'nün yani Türkiyenin en kapsamlı ve kalabalık sitesinin üyelerinden beri.
Benim 2 yıldır takip ettiğim bütçemde büyük açık oluşmasını sağlayan site :)
Ojeden bahsedelim mor çok sevdiğim bir renk zaten,birazda partılı olunca aşık oldum bu ojeye.
Şiddetle tavsiye ederim .. 1 tane alıp kuaförüme hediye edeceğim mor hastasıdır kendisi :)
Söz veriyorum çekimlerimde :) oje sürüşümde profesyonelleşecek zamanla ..
yorgunum taşanları silmeye üşendim :) you know 110 unuda ekledim üstüne :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder