5 Şubat 2011 Cumartesi

Alışveriş

Alışverişkoliğim ben . Kitaptı,kıyafet oldu,makyaj malzemesi,parfüm,ayakkabı ,çanta derken sıra ojelerde. Niyetim yokken 3-5 ojeyle girebiliyorum eve. Diğerlerine nazaran ucuz bi uğraş oldu :) Kitaptan vazgeçmiş değilim. Avmlerde kitap ve oje peşinde koşturuyorum :)
Yenilerim
soldan başalayalım üstlerine yazmayı başaramadım :)
öğreneceğim
golden rose 48 kahvenin değişik bi tonu
golden rose 69 renkli simler
flormar supershine 10 kahve
flormar supershine 23 numara harika bi kırmızı metalik
pastel 75 kahve
pastel 36 sanırım kiremit :)

5 yorum:

  1. cok guzel bunlar hayırlı olsn :D

    YanıtlaSil
  2. aman tanrım golden rose 69'a bayıldım şu an :D güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  3. iştahım kabardı yahu çıkışta 3-5 tane oje almam lazım :))))
    pastel 75i merak ettim kahveye benzemiyor buuu ?

    YanıtlaSil
  4. evet marjı 69 süper bişi çok hoşuma gitti
    magrenta kahvenin bi tonu tatlı pastel
    sürer eklerim yarın akşam :)
    kahve,yeşil,mavi her tonunu alabilirim::)

    YanıtlaSil
  5. Off ben de Flormar supershine kırmızıya aşık oldum sanırım !! :) Onu almam lazım görür görmez :D

    YanıtlaSil